Svjetlo dana ugledala je Barcaffè Flora - kava uzgojena na plantažama koje su uključene u Rainforest Alliance. U sklopu kampanje stvaramo i Florista kompost od kave kojim se mogu gnojiti sobne biljke, uključujući i one koje dolaze iz prašuma (monsteri i sl.).
Pomičemo se i sa suradnjom s dva lokalna umjetnika kako bismo stvorili prvu kolekciju šalica Artist Edition. Na taj način podržavamo domaće stvaraoce i širimo motivaciju među našim kupcima.
Studentima dizajna dali smo izazov dizajnirati modernu džezvu i dobili smo iznimna rješenja.
Zbog epidemije Covida ne možemo proslaviti 50. godišnjicu kako bismo željeli. Zato naše vjerne kupce oduševljavamo upravo u njihovim domovima - nizom online koncerata popularnih glazbenika.
Dokaz da su Slovenci zaista veliki ljubitelji Barcaffèa je Kavamanija - naš program vjernosti u kojem je sudjelovao rekordan broj potrošača.
Arabica je najcjenjenija sorta kave na svijetu s kojom kreiramo novi proizvod za ljepši dan - Barcaffè Selection. Ali to nije jedina inovacija. Kupcima predstavljamo i Barcaffè Coco Freeze, ledenu kavu s okusom kokosa za gurmane.
Povodom 40. obljetnice razveseljavamo potrošače izuzetno bogatom nagradnom igrom - dobitnike šaljemo na odmor u zemlje iz kojih dolazi naša kava: Brazil, Indonezija, Kolumbija i Vijetnam. Web stranica naše kampanje također dobiva nagradu Zlatni Netko.
Svojim korisnicima uljepšali smo kraj godine digitalnom aktivacijom u kojoj su se rodbina i prijatelji darivali bonovima za odabranu aktivnost i tako smo im uljepšali novogodišnje praznike.
I 2008. potrošači su nam uljepšali dan odnosno godinu kada smo drugi put zaredom izabrani za brend kojem se najviše vjeruje.
Veseli nas vijest da slovenski potrošači najviše vjeruju našim kavama. Istraživanje je proveo Reader's Digest.
Godine 2003. Andraž Hribar nastupio je s pjesmom Moja moja na EMA-i, natjecanju za pjesmu Eurovizije. Put ga je od pozornice doveo do naše TV reklame i još više prikovao njegov glas za slovensku publiku.
Restorani sada poslužuju svoje klijente s kavom Barcaffè Presitge, novom mješavinom espressa od 100% Arabice.
Barcaffè kava dobro se udomaćila u domovima cijele regije, pa smo si postavili novi cilj. Htjeli smo da Barcaffe osvoji i kafiće, restorane i druge ugostiteljske objekte.
Naša obitelj proizvoda polako se širi, ali kako bi što duže zadržali aromu naše kave, nove proizvode u trgovine plasiramo u vakumiranoj ambalaži.
Zvezda naših prvih radijskih oglasov postane pevec Andrej Šifrer, ki posebej za nas napiše skladbo Kako mi zadiši.
Najveći ljubitelji kave razveselili su se velikim limenkama napunjenima s čak 2.5 kg Barcaffè kave u zrnu i novim proizvodom Portocaffe.
Kava Barcaffè je osvojila tržište odmah prilikom ulaska, a istovremeno je postala i najčešće darovana mala pažnja među ljudima koji su se posjećivali i susretali.