SlovenščinaHrvatskiSrpski

Za ljubitelje kave

Barcaffè kave

Različite arome, različiti načini pripreme, ali uvijek onaj karakteristični Barcaffè okus.

Otkrij više

Pokreni se

Dobra kava razbuđuje. Najbolje te pokreće. Otkrij projekte koji se kreću.

Barcaffè svijet

Naš svijet se vrti oko kave. Zakorači u njega i pogledaj kako smo se kretali kroz vrijeme.

Shop

Kako nikada ne biste ostali bez omiljenog rituala, posjetite našu online trgovinu.

2022

Kava, prašuma i kompost

Svjetlo dana ugledala je Barcaffè Flora - kava uzgojena na plantažama koje su uključene u Rainforest Alliance. U sklopu kampanje stvaramo i Florista kompost od kave kojim se mogu gnojiti sobne biljke, uključujući i one koje dolaze iz prašuma (monsteri i sl.).

prženje

intenzitet

2022

Naše i vaše prve motivacijske šalice

Pomičemo se i sa suradnjom s dva lokalna umjetnika kako bismo stvorili prvu kolekciju šalica Artist Edition. Na taj način podržavamo domaće stvaraoce i širimo motivaciju među našim kupcima.

2022

Džezva za 21. stoljeće

Studentima dizajna dali smo izazov dizajnirati modernu džezvu i dobili smo iznimna rješenja.

2020

Koncerti za 50. godišnjicu

Zbog epidemije Covida ne možemo proslaviti 50. godišnjicu kako bismo željeli. Zato naše vjerne kupce oduševljavamo upravo u njihovim domovima - nizom online koncerata popularnih glazbenika.

2014

Rušimo rekorde

Dokaz da su Slovenci zaista veliki ljubitelji Barcaffèa je Kavamanija - naš program vjernosti u kojem je sudjelovao rekordan broj potrošača.

2012

Pozdravljen, Barcaffe Selection

Arabica je najcjenjenija sorta kave na svijetu s kojom kreiramo novi proizvod za ljepši dan - Barcaffè Selection. Ali to nije jedina inovacija. Kupcima predstavljamo i Barcaffè Coco Freeze, ledenu kavu s okusom kokosa za gurmane.

Barcaffè Selection

Barcaffè Selection

100% Arabica

prženje

intenzitet

2010

Odmor u zemljama kave

Povodom 40. obljetnice razveseljavamo potrošače izuzetno bogatom nagradnom igrom - dobitnike šaljemo na odmor u zemlje iz kojih dolazi naša kava: Brazil, Indonezija, Kolumbija i Vijetnam. Web stranica naše kampanje također dobiva nagradu Zlatni Netko.

2009

Za ljepši prosinac

Svojim korisnicima uljepšali smo kraj godine digitalnom aktivacijom u kojoj su se rodbina i prijatelji darivali bonovima za odabranu aktivnost i tako smo im uljepšali novogodišnje praznike.

2008

I drugi put najpouzdaniji

I 2008. potrošači su nam uljepšali dan odnosno godinu kada smo drugi put zaredom izabrani za brend kojem se najviše vjeruje.

2007

Posebno priznanje potrošača

Veseli nas vijest da slovenski potrošači najviše vjeruju našim kavama. Istraživanje je proveo Reader's Digest.

2005

Novo vrijeme - novi proizvodi.

Tempo života postaje sve brži pa tome prilagođavamo i naše proizvode. Turska kava i instant napitci ostaju, a pridružuje im se Barcaffè Instant Cappuccino.

Cappuccino Classic

Cappuccino Classic

Instant mješavina

2003

S Eme u našu reklamu.

Godine 2003. Andraž Hribar nastupio je s pjesmom Moja moja na EMA-i, natjecanju za pjesmu Eurovizije. Put ga je od pozornice doveo do naše TV reklame i još više prikovao njegov glas za slovensku publiku.

2002

Vrijeme za prestiž

Restorani sada poslužuju svoje klijente s kavom Barcaffè Presitge, novom mješavinom espressa od 100% Arabice.

1999
Barcaffè Instant Classic

Barcaffè Instant Classic

Crna instant kava

1996

Šteta je da ostane samo doma.

Barcaffè kava dobro se udomaćila u domovima cijele regije, pa smo si postavili novi cilj. Htjeli smo da Barcaffe osvoji i kafiće, restorane i druge ugostiteljske objekte.

1991

Dobru aromu treba sačuvati

Naša obitelj proizvoda polako se širi, ali kako bi što duže zadržali aromu naše kave, nove proizvode u trgovine plasiramo u vakumiranoj ambalaži.

1990

Andrej Šifrer pije kavu Barcaffe

Zvezda naših prvih radijskih oglasov postane pevec Andrej Šifrer, ki posebej za nas napiše skladbo Kako mi zadiši.

1974

Ogromna limenka ... kave

Najveći ljubitelji kave razveselili su se velikim limenkama napunjenima s čak 2.5 kg Barcaffè kave u zrnu i novim proizvodom Portocaffe.

1970

Početak priče Barcaffe

Kava Barcaffè je osvojila tržište odmah prilikom ulaska, a istovremeno je postala i najčešće darovana mala pažnja među ljudima koji su se posjećivali i susretali.